מה זה סרום לפנים?

מה זה סרום?

נשים רבות משתמשות במוצרי טיפוח שונים לפנים, על מנת לשפר את מראה העור. חשוב לדעת כי עור הפנים מושפע מגורמים גנטיים ומאורח החיים שלכן.

אומנם לא ניתן לשנות את הגנטיקה, אך בהחלט ניתן להשפיע על שאר הגורמים, המשפיעים על איכות, מוצקות ונראות העור.

כדאי לדעת כי שנת לילה טובה, תזונה מאוזנת ואורח חיים רגוע ככל הניתן, יוכל לתרום המון לעור הפנים שלכן.

כמו כן, מומלץ להקפיד להשתמש בסרום לפנים, על מנת להזין את העור ולספק לו את כל הרכיבים החיוניים ביותר עבורו. מדובר על חלק חיוני בשגרת הטיפוח של כל אישה, שמעוניינת לשמור על עור הפנים שלה ולהאט את תהליך ההזדקנות.

סרום לפנים – מה זה סרום לפנים?

סרום לפנים מוגדר בתור תכשיר טיפוח לעור הפנים, שמגיע לרוב במרקם ג'ל או במרקם נוזלי.

מדובר על השלב הראשוני של טיפוח עור הפנים, מיד לאחר שטיפת הפנים בסבון ייעודי וייבוש העור.

רק לאחר מריחת הסרום ניתן למרוח קרם פנים וקרם עיניים. הסרום מאופיין במרקם דליל יחסית, לכן הוא נספג במהירות ואין שום בעיה למרוח מעליו קרם פנים עשיר.

הסרום אינו מכביד על העור, לכן בעונת הקיץ ניתן להסתפק בסרום בלבד, ללא שום צורך בקרם פנים כבד, שעלול לגרום לתחושת כבדות ועומס יתר על העור.

חשוב לדעת כי כל סרום מכיל רכיבים שונים, לכן חשוב לוודא מהם הרכיבים הפעילים הקיימים בסרום ומהו המינון שלהם.

זוהי דרך יעילה לקבוע את האפקטיביות של הסרום וכמובן להתאים את הסרום המתאים ביותר לעור הפנים שלכן.

מה חשוב לדעת לגבי סרום לפנים?

הסרום יכול להגיע על בסיס מימי או שומני, דבר שכמובן ישפיע על רמת הספיגה שלו ועל המראה הכללי שהוא יעניק לעור הפנים. נשים שרגישות לאקנה וסובלות מעור פנים שומני זקוקות לרוב לסרום מימי, ואילו נשים שסובלות מיובש, יוכלו להרוויח יותר מסרום שומני.

סרום איכותי יוכל לסייע לכן לטפל בבעיות עור שונות, לאזן את עור הפנים וכמובן לשפר את הנראות שלו.

ישנם סרומים שנועדו להבהיר פיגמנטציה, בעוד שסרומים אחרים מסייעים לטפל בפצעי בגרות או לאזן עור שומני.

כדאי לדעת כי סרום המיועד לשימוש ביום אמור להכיל רכיבי לחות איכותיים, בעוד שסרום המיועד לשימוש בשעות הלילה אמור לעודד את תהליכי התיקון הטבעיים של העור ולתרום לחיזוק מחסום העור.

סרום המיועד להרמה ומיצוק העור יוכל להוות את טיפול האנטי אייג'ינג האולטימטיבי, מאחר והוא מטשטש את הקמטים הקיימים ומונע הופעה של קמטים חדשים.

אנו בחברת ספורל נשמח לספק לכן סרום לפנים ברמה הגבוהה ביותר. כל המוצרים שלנו עשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, המספקים אפקט ויזואלי מידי. נשמח לסייע ולייעץ לכן, על מנת להבטיח לכן את התוצאה האופטימלית ביותר לעור הפנים שלכן. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר!

נסו סרום זהב לפנים>

Newer Post →