מיצוק עור הפנים – כיצד לעשות זאת נכון?

מיצוק עור הפנים – כיצד לעשות זאת נכון?

כל אחת הייתה רוצה ליהנות מעור פנים מוצק, מתוח ורענן..

עור הפנים חושף רבות על אורח החיים שלכן, מאחר ואורח חיים עמוס ולחוץ משתקף באופן מידי על עור הפנים.

אנשים שאינם ישנים מספיק, מתמודדים עם רמות גבוהות של סטרס או אינם מקפידים על תזונה מאוזנת ובריאה, נוטים לסבול יותר מעור פנים מבוגר יותר, המתבטא בגמישות נמוכה יותר, נראות פחות אחידה וכמובן היווצרות של קמטים וקמטוטים.

לכן חשוב להקפיד על אורח חיים נינוח ובריא יותר וכמובן לפנק את הפנים שלכן בתכשירים איכותיים, שנועדו לרענן ולמצק את עור הפנים. מוצרים איכותיים שמכילים את הרכיבים היעילים ביותר, יוכלו לשפר את עור הפנים שלכן ולהעניק לכן מראה זוהר, צעיר ורענן יותר.

מיצוק עור הפנים – על מה חשוב לתת את הדעת?

מוצרים המכילים פורמולות עוצמתיות ואיכותיות יוכלו לספק לכן את האלטרנטיבה המושלמת לטיפולים פולשניים ולהזרקות.

מי שאינה מעוניינת לעבור הליכים מסוג זה, חייבת להכיר את הערכה האידיאלית מעולם האנטי אייג'ינג. הערכה מורכבת מקרמים וסרומים שונים, שנועדו להזין את העור בלחות, מינרליים ותמציות טבעיות.

התוצאה תהיה עור בעל מראה חיוני וצעיר יותר, שאינו סובל מיובש או ממראה עייף. שימוש בערכה יוביל לעור חלק, מתוח וזוהר וכמובן יטשטש את הקמטים הקיימים ויסייע למנוע היווצרות של קמטים חדשים.

חשוב להתחיל את שגרת הטיפוח עם ניקוי יסודי של העור, שתורם לחידוש התאים ולהגברת האלסטיות שלו.

כדאי להכיר את היתרונות של פילינג חומצה היאלורונית, המאפשר ניקוי עמוק של העור והסרת שאריות איפור.

בנוסף חשוב להקפיד על שימוש במסכה תרמית, המכילה אפקט חימום ומסייעת לבצע ניקוי עמוק של העור. 

נקודות שחשוב לדעת לגבי מיצוק עור הפנים

כדאי לתת את הדעת לסרום זהב 24 קראט, העשיר בחומצה היאלורונית ובנוגדי חמצון. הסרום ישאיר את העור שלכן זוהר ורך יותר ויסייע בטשטוש ובמניעת קמטים.

בנוסף, כדאי להקפיד על קרם עיניים עשיר, שיפחית את סימני הנפיחות ואת השקיות מתחת לעיניים. הקרם יזין את העור העדין ויתרום למראה מתוח ומוצק יותר.

כמובן שיש להכיר בחשיבות של קרם לילה אינטנסיבי, התורם להבהרת העור ולטשטוש הקמטים, לצד קרם לחות לשימוש יומיומי, המכיל פפטידים, נוגדי חמצון וכדומה.

אנו בחברת ספורל נשמח לספק לכן את הערכה המושלמת למיצוק עור הפנים. כל התכשירים שלנו מכילים את הרכיבים האיכותיים ביותר.

האפקט הוויזואלי נוצר באופן מידי והעור משפר את הנראות והמוצקות שלו לאורך זמן. מדובר על ערכה שנועדה לספק תוצאות לטווח הקצר והארוך, מאחר ומעבר למראה המוצק של העור, הרכיבים יזינו אותו לאורך זמן, יטשטשו את הקמטים ויספקו לכן עור אחיד, חלק ורענן יותר. אנו עומדים בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים במיוחד וכל המוצרים שלנו מאושרים על ידי משרד הבריאות. לקבלת מידע נוסף ולביצוע הזמנות, צרו קשר!

← Older Post Newer Post →