מוצרי לחות לעיניים מותאמים לסוגי העור השונים

מוצרי לחות לעיניים מותאמים לסוגי העור השונים


להגן על העור העדין שמסביב לעיניים דורש פתרונות ממוקדים המתאימים לסוגי העור השונים. בין אם יש לך עור יבש, שומני, שילוב או רגיש, בחירת מוצרי לחות לעיניים המתאימים יכולה להשפיע בצורה משמעותית על בריאות ומראה אזור זה הרגיש. הנה מדריך מקיף למספר מוצרי לחות לעיניים המתאימים לסוגי העור השונים:

**עבור עור יבש:**

1. **קרם תיקון לעיניים של CeraVe**: מכיל סרמידים וחומצה היאלורונית לשקיעה ושחזור המכסה ההגנה של העור. אינו מכיל בשמים ומתאים לעור רגיש.

2. **טיפול קרמי בעיניים של Kiehl's עם אבוקדו**: מכיל שמן אבוקדו מזינים וקצף שיא ללחות עמוקה של עור יבש מסביב לעיניים בלי לגרום לגירוי.

3. **קרם ג'ל לעיניים Hydro Boost של Neutrogena**: מספק לחות ארוכת טווח עם חומצה היאלורונית, מתאים לעור יבש ורגיש. מרקם ג'ל קליל הנספג במהירות.

**עבור עור שומני:**

1. **Hydraphase Intense Eyes של La Roche-Posay**: פורמולה ג'ל קלילה מעושרת חומצה היאלורונית ללחות ללא הוספת שומנים יתר. לא סומן ומתאים לעור רגיש.

2. **מוסטור סרג' 96-Hour Hydro-Filler Concentrate של Clinique לעיניים**: מספק לחות עמוקה עם מרקם ג'ל-מים שטחים הנספג במהירות. נבדק לאלרגיות ולא מכיל בשמים.

3. **Origins GinZing Refreshing Eye Cream**: מכיל קפאין וג'ינסנג להעיר ולרענן עיניים נעיות, בעוד שמספק לחות קלילה. אידיאלי עבור עור שומני ועור שילוב.

**עבור עור שילוב:**

1. **Belif Moisturizing Eye Bomb**: מאזן לחות עם מרקם ג'ל-קרם קליל המתאים גם לאזונים יבשים וגם לאזונים שומניים. מכיל עלי קמפרי להרגעה וללחות.

2. **Clinique All About Eyes Rich**: פורמולה קרמית המספקת לחות עמוקה לאזונים יבשים וגם עדינה מספיק לאזונים שומניים. עוזר להפחית את מראה הקמטוטים והכהות.

← Older Post Newer Post →