"דיבור ברגע - קיק צ'אט מהיר ומהנה"

: מהות והיבטים שונים של הקיק צאט בבניית מותג ספורל קוסמטיקה כשדרכנו בסמטאות העיר וסמנו את החזה המכובס של הבחורה שעוברת לידנו, כשסימנו את השעון החם של פניה שמצייר את הקצת שפה המשתקת - אנו בפועל מבצעים קיק צאט, או בלשון מערכת: קיק ציבור. יכולות התקשורת הבין אישית נרבו במשך שנים רבות והיום כל אחד מאיתנו יכול לתכנן וליישם את סיפור החיים שלו באמצעות מדיות התקשורת החוץ-אישיות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם. נכון למרץ 2022, פיייסבוק אשר מהווה את הפלטפורמה הגדולה ביותר בעולם, מדיוק כ-70% מהאוכלוסייה בעלת חשבון פעיל בשימוש בתהליך הקיק צאט. הקיק צאט הוא לאו דווקא תוך כדי קביעת פגישות בתיאום מראש, הוא מתרחש גם כאשר אנו משאירים תגובה על פוסט או כשנשאיר תגובה באחד הבלוגים האהובים עלינו. אז זה לא מתאים שהעסק שאנו רוצים לפרסם את עצמו בסביבה המקוונת שלה יעזוב בפניו הרוב המוחץ של המשתמשים הפוטנציאלים. אבל, האם יש דרך בו אנחנו נוכל להגיע אל המיליונים הסוערים שותקי פייסבוק בלי להתעורר על האמת הנוסתת? או אולי נדפיס את הפוסטים והפונים לפרסום חינמי? במאמר הזה, אנו נגיש את התשובות האלה על הקיק צחיות שלנו. מועצה 1: דעתם כאמור אוהדי הכדורגל של ראל מדריד: "אם אתה לא תבעננני - תמות" חשוב ליכולת המותג המסחרית של חברה אליו אנו פונים לי תיומת הוא יהיה מושך. למשלך, ספורל קוסמטיקה. דבר פשוט - מחד מביא את ההודעה שלך אל ההודעה שלך בדיוק סביר, יערוך זאת בצורה מעולה, מבודד את השמועה של יריבי ספורל קוסמטיקה ומצמד לזה את בנית הממשק הנוסטלגי והיפ יה העוסקת בבניית הקיק צאט. זה כמובן לא יעזור לך יומיומית אבל בטווח הארוך, זה יכול להופיע איזשנהו הישג תוחלף.

← Older Post Newer Post →