טיפים מובילים כדי להיפטר מעיגולים כהים ושקעים מתחת לעיניים

טיפים מובילים כדי להיפטר מעיגולים כהים ושקעים מתחת לעיניים


הופעת עיגולים כהים מתחת לעיניים או עיניים שקועות היא מצב שרובנו סובלים ממנו בשלב כלשהו. בין אם התוצאה של לילות ללא שינה, לחץ או נטייה גנטית, עיניים חלולות מתחת, גורמות לנו להיראות עייפים ועלולות לגרום לנו לתחושת חרדה ומבוכה.

אז איך אנחנו מסלקים עיגולים כהים מתחת לעיניים או עיניים שקועות? התשובה טמונה בהבנת האופן שבו הם נוצרים והתסמינים החזותיים שהם גורמים. ניתן אז להתאים תוכניות טיפול מתאימות לצרכים האישיים של המטופלים כדי להסיר עיגולים כהים ועיניים שקועות לצמיתות.

גורמים לעיגולים כהים ועיניים שקועות
עיניים חלולות, כהות או שקועות מזוהות לעתים קרובות עם מאפייני אורח חיים מזיקים, מעלייה ברמות הלחץ ותזונה ירודה ועד לתשישות פיזית. למרות שגורמים אלה יכולים לתרום להיווצרות עיגולים כהים, לעתים קרובות זה הגנטיקה שממלאת את התפקיד המרכזי. עיגולים כהים נגרמים כאשר כלי דם מתחת לעיניים מופיעים בולטים יותר מאשר באזורים אחרים בפנים. עבור חלק מהאנשים, מראה זה עשוי שלא להיות 'עיגול כהה' כלל, אלא צל הנגרם על ידי עפעפיים נפוחים או חלל מתחת לעיניים.

תהליך ההזדקנות הוא אחד הגורמים העיקריים לאפקט העיניים השקוע והחלול הזה. זה קורה בדרך כלל בין העפעף התחתון שלך ללחי העליונה; אזור הידוע בשם התעלה הדמעתית. ככל שאנחנו מזדקנים, אנו מאבדים שומן באזור זה, מה שהופך אותו למראה ארוך יותר, עמוק יותר ומוצל יותר. הגורמים לעיניים שקועות, כהות הם שונים עבור כל אדם, מה שהופך אותו חשוב עוד יותר לבקש עצה מומחה בעת הסרת עיניים שקועות כהות.

שקי עיניים לפני ואחרי
איך להיפטר מעיניים שקועות

5 הטיפולים המובילים כדי להיפטר מעיניים שקועות ומכוסות ועיגולים כהים – האם ניתן להפוך עיניים שקועות?
1. מילוי דרמלי לעיניים שקועות וחלולות
זריקות מתחת לעין כמו מילוי דרמלי מציעות דרך מהירה לטפל בעיגולים כהים עם תוצאות מיידיות. הם פועלים על ידי שחזור נפח אבוד באזור התעלה הדמעתית שהופך שקוע ומוצל ככל שאנחנו מזדקנים.

2. זריקות נוגדות קמטים לעיניים חלולות מתחת
לכוון "רגלי עורב" בעייתיות באמצעות זריקות נוגדות קמטים הוא צעד חכם למזער את הופעת עיניים כהות, חלולות ועייפות. כשהן משולבות עם מילוי דרמלי מרטיב, הן משמשות להדק ולהחליק את סימני ההזדקנות שיכולים להופיע באזור החיצוני של העין.

3. אולטרסאונד לעיגולים כהים ועיניים חלולות
נוהלי אולטרסאונד כמו אולתרפיה מעוררים צמיחה של מאגרי קולגן חדשים באזור העין. טיפול מתקדם זה משתמש באולטרה-סאונד ממוקד מיקרו עם ויזואליזציה (MFU-V) אנרגיה כדי ליצור השפעה תרמית מתחת לעור. זה מחזק מאגרי קולגן ואלסטין קיימים, שני חלבונים יסודיים שעוזרים לשמור על העור שלנו תפוח וקשיח.

התהליך גם מעודד את הגוף שלנו לייצר יותר מהלבני בניין אלה באופן טבעי, מה שעוזר לשחזר את החוזק באזור העין תוך החלפת נפח אבוד.

4. טיפולי לייזר לעיגולים כהים
גם טיפולי לייזר זמינים לטיפול בהשפעות החזותיות של עיגולים כהים ועיניים שקועות. זה משפר את הופעת עיגולים כהים על ידי עידוד ייצור קולגן והפחתת עובי העור.

5. קרמי עיניים לעיגולים כהים, עיניים חלולות
קרמי עיניים מסורתיים הם כלי שימושי נוסף לסמוך עליהם בניסיון להיפטר מעיגולים כהים לצמיתות. על ידי שילוב השימוש בקרמי עיגולים כהים עם טיפול לא כירורגי רלוונטי, אנשים יכולים למקסם את התוצאות שלהם.

← Older Post Newer Post →