השילוב של טכניקות עיסוי לאזור העיניים בשגרת הטיפוח שלך

השילוב של טכניקות עיסוי לאזור העיניים בשגרת הטיפוח שלך


טכניקות העיסוי לאזור העיניים אינן רק מרגיעות, אלא יכולות גם להועיל לעור הרך סביב העיניים על ידי קידום הזרמת הדם, הפחתת נפיחויות וסיוע בספיגת מוצרי טיפוח לעיניים. הסעיף הזה יכסה טכניקות עיסוי עדינות שונות המתאימות לאזור העיניים, משפרות את מרקם העור ואת מראהו הכללי.

1. טכניקת לחיצה עדינה:
באמצעות אצבע הטבעת שלך, המיישרת את הלחץ הכי גבוה, לחצי בעדינות לאורך עצם הגבה הגבוהי, החל מפינת העין הפנימית ומתקדם החוצה. חזור על התנודה כמה פעמים. הטכניקה הזו עוזרת לקידום הזרמת הדם מסביב לעיניים, להפחתת נפיחויות ולקידום מראה יותר עציר.

2. תנודות מעגליות:
במגע עם רגישות, השתמשי באצבע הטבעת שלך כדי לבצע תנודות מעגליות קטנות באופן סביבת העין. התחילי מהפינה הפנימית של העין והמצולם הכלה אל הקפים. טכניקת העיסוי העדינה הזו עוזרת להרפות את השרירים מסביב לעיניים, מה שיכול להקל על הספיגה של קרמים או סרומים שהופקו לפני העיסוי.

3. טיפות קלות:
הקפד להקלק בסביבת העין באצבעות הידיים שלך. התנודה הקלה הזו מגביעה את הזרימת הדם, עוזרת להפחתת כישוף ונפיחויות. התחל מהפינה הפנימית של העין והתפוח עד לפינה החיצונית, כולל את כל התאמה.

4. העיסוי הזרימה:
על ידי שימוש בלחץ עדין, החל בסביבת עיניך עד הקפים. הטכניקה הזו מסייעת לניקוי הלימפה, מעזה לכמות הנוזל ונפיחויות מסביב לעיניים.

5. הוסיף את הכתוצאה של מוצרים:
לאורך המראה הכללי לאורך הנפיחויות:
- שיפור התנודה: שיפור הזרימה בסביבת העיניים, הקידום של כישוף הנפיחויות.

← Older Post Newer Post →